PREDIZBORNA PRIVATIZACIJA GRADSKE TV

Prema nalazima Media centra, Gradska TV je u svojoj glavnoj informativnoj emisiji izrazito favorizovala izbornu listu “Svi za naš grad” i njenog nosioca, aktuelnog gradonačelnika dr Ivana Vukovića, čiji je ponovni izbor na tu dužnost osporio Upravni sud.

Takav pristup je dodatno osnažen izborom sagovornika u tok šou emisijama koje se nijesu bavile lokalnim temama, a iz kojih su u emisijama Dnevnik objavljivani inserti u kojima se direktno ili indirektno favorizovana jedna izborna lista i afirmisale političke partije koje je čine, a negativno kvalifikovana politička konkurencija, a posebno građanski pokret URA i njen lider, aktuelni premijer u tehničkom mandatu Dritan Abazović.

Ovo znači i da je tokom predizborne kampanje RTV Podgorica kontinuirano kršila profesionalne standarde propisane Zakonom o medijima, Zakonom o elektronskim medijima, Pravilnikom o programskim standardima u elektronskim medijima, kao i Kodeks novinara/ki Crne Gore. Svojim izvještavanjem, prema nalazima Media centra, RTV Podgovica nije doprinijela slobodnom, istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i inostranstvu, čime je kršila član 7 stav 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima.

Leave A Comment